[Eesti Liikumispuudega Inimeste Liit]

ELIL tänab!

LaheotsaOrtoTAKKÜSKVeski MatiOrdiHTMHome4youHasartmängumaksu NõukoguAS Alexela Oil
Boga-video Puude Taga On Inimene

Organisatsioonist

Liikmesühingud
Põhikiri
Tegevusprogramm
Juhatus, tegevaparaat

Teated

Liidu teated
Pressiteated
Juhatuse protokollid
Foorum
Koostöökogu
Kirjandus / trükised
Tagasiside

Meedia

Pildid
Mihkli fotoalbum
Videoteek

Jälgi meid Facebookis!
Jälgi meid Facebook'is!

[In English]

[ Toe Typed Page ]


'

Prindi dokument

Head abivahendi alaste teenuste valdkonnas tegutsevad spetsialistid!

Kutsestandard on dokument, mis kirjeldab abivahendite alase teenuse osutajate kutsetegevust ning vastaval kutsel tegutsemiseks vajalikku kompetentsust, st töö edukaks tegemiseks vajalikke oskusi, teadmisi ja hoiakuid.

Kutsestandard on õppekavade koostamise aluseks ning kompetentsuse hindamise aluseks vastaval kutsealal. Abivahendispetsialistile on koostatud üks kutsestandard – kutsetase 5.

Sellega seoses kuulutab ELIL välja abivahendispetsialisti (AVS) kutse andmise uuendatud kutse andmise korra järgi:

  • Kuulutatakse välja AVS kutse andmine ja kutse taotleja dokumente võetakse vastu alates 21.12.2015 – 22.01.2016.
  • Hindamised toimuvad 8.02.2016 – 19.02.2016 aadressil Kajaka 4, Tallinn.
  • Kutse taotlemiseks ja taastaotlemiseks on vajalik elektrooniliselt saata järgmised dokumendid ja dokumentide lisad aadressile avspetsialist@elil.ee
    1. Vormikohane avaldus
    2. Vormikohane curriculum vitae (CV)
    3. CV lisad
    4. Isikut tõendava dokumendi koopia (pass, ID kaart)
    5. Haridust tõendava(te) dokumendi(tide) koopiad
    6. Tööandja tõend erialase töökogemuse ja töökoormuse kohta viimase viie   aasta jooksul
    7. Erapraksises töötamisel vastavalt taotleja valikule dokumendi /dokumentide koopiad, mis tõendavad erialast tegevust ja töökoormust (näiteks majandusaasta aruanne, väljavõte osutatud teenuste hulgast vmt)
    8. Täiendkoolituse läbimist tõendavate dokumentide koopiad (vajaliku mahu tõendamise ulatuses)
    9. Erinevad vajalikud tõendid abivahendispetsialisti alase lisategevuse toetuseks (vastavalt CV-s esitatud infole kutse taotleja valikul)
    10. Juhtumi analüüs (juhtumi analüüsi vorm, juhtumi analüüsi juhend)
    11. Maksekorralduse koopia kutse andmisega seotud kulude tasumise kohta.

Kutse taotlemise ja taastaotlemise periood on 5 aastat.

  • Kutset taotletakse ja taastaotletakse samade tegevuste kaudu samadel alustel.
  • Kutset taotletakse ja taastaotletakse tasemele 5 (täpsemad eeldused kutse taotlemiseks on kirjas kutse andmise korra punktis 2 ning vajalike eelduste kirjeldus hindamisstandardis).
  • Kutset on võimalik saada korrektselt vormistatud ja sisukate dokumentide alusel, kui kõik vastavad kriteeriumid on täidetud.
  • AVS kutse taotlemise tasu on 112,50 € ja taastaotlemise tasu on 47 €.

Palun kõigil huvilistel tähelepanelikult lugeda läbi AVS kutse andmise kord ning hindamisstandard!

Kui tekib küsimusi, palun need edastada e-posti avspetsialist@elil.ee või telefoni teel 5383 7653.

AVS kutse andmisega seotud arendussuund on hetkel selles suunas, et ühtlustuksid kõrgharidusega rehabilitatsioonispetsialistide ning abivahendi ettevõtetes töötavate praktilise kogemusega tehnik-konsultantide kutsealased oskused. Sotsiaalhoolekande seaduse muutmise seadus sätestab, et alates 2018.aastast peavad abivahendi alast teenust osutavad ettevõtted omama AVS kutsega töötajat igas konsultatsioonipunktis. Täpsustamisel on eelnõud, millega reguleeritakse tulevikus töövõime hindamisel (töötukassa poolt tööalase rehabilitatsiooni teenuse osutamisel) ning Sotsiaalkindlustusameti poolt rehabilitatsiooniteenuste osutamisel AVS kutse vajalikkus. 

ELIL soovitab kõigil abivahendite valdkonnas tegutsevatel spetsialistidel kutse taotleda! Kutse olemasolu on kindlasti muutumas oluliseks kvaliteedinäitajaks antud teenuse osutamisel. Hea on omada euroopaliku sertifikaadiga kinnitust kõrge kutsealase pädevuse tõestuseks!

Sa oled 48598805. külaline
Esileht